עורך דין לביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי אחראי על רווחת אזרחי המדינה המשלמים לו מדי חודש, בין אם כשכירים ובין אם כעצמאים. כל עוד אדם בריא וכשיר לעבודה, הוא מכיר את המוסד לביטוח לאומי בעיקר בכיוון הזה, של ניכוי סכום משכרו. עם זאת, אדם יכול גם למצוא את עצמו במצב בו באופן מפתיע יאבד את יכולת ההשתכרות שלו, בין אם בשל תאונת דרכים, תאונת עבודה או מחלה. הכרה מביטוח לאומי ומתן מלוא הפיצוי אינם פשוטים במצבים אלה. לכן, הגשת תביעה צריכה להתבצע בעזרת עורך דין לביטוח לאומי שהוא בעל ניסיון ומכיר היטב את ההתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי.

עורך דין לביטוח לאומי
קרדיט – freepik

הגשת תביעה בעזרת עורך דין לביטוח לאומי

הפניה אל עורך דין לביטוח לאומי צריכה להתבצע מוקדם ככל האפשר, עוד לפני הגשת התביעה. כדאי מאוד להגיש את התביעה כשעורך הדין נמצא כבר בתמונה. חשוב להגיש את התביעה באופן מוקפד ומקצועי כשמעבר לניסוח עצמו יש לגבות את התביעה בכל מסמך אפשרי כמו מסמכים רפואיים המפרטים את הפגיעה והשלכותיה בהקשר התעסוקתי, שיקום וטיפול נדרשים ועוד. כאשר מדובר על תאונת עבודה, יש להגיש קודם כל תביעה להכרה במקרה כתאונת עבודה, מה שייתן לתובע דמי פגיעה למשך 90 יום. אם לאחר תקופה זו עדיין יהיה באובדן כושר עבודה, הוא יזומן לוועדה רפואית. עורך דין לביטוח לאומי ינחה אותו כיצד לנהוג ומה לומר. לדבר יש חשיבות רבה בקביעת אחוזי נכות ובגובה הגמלה שיקבל.

בחירה נכונה של עורך דין להקלה על התמודדות לא פשוטה

במיוחד במצבים מורכבים כמו תאונת עבודה חשוב לפנות אל עורך דין לביטוח לאומי שיש לו ניסיון רב בהגשת תביעות למוסד זה. יש לקחת בחשבון שבמקרים רבים יש להילחם ולהיאבק כדי שיכיר במלוא חומרת הבעיה, יקבע אחוזי נכות מתאימים וייתן את הפיצוי המתאים. לעיתים כדי להגיע לכך תידרשו לערער על החלטת ועדה רפואית ואפילו על החלטת וועדת הערר. עורך דין בעל ניסיון ייצג אתכם היטב בכל מעמד עד שתקבלו את המגיע לכם.

עו"ד חן דיין שלום מתמחה בדיני עבודה לרבות כל הקשור להגשת תביעות לביטוח לאומי. היא מלווה את לקוחותיה ומייצגת אותם עד למיצוי זכויותיהם. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *