עורך דין דיני עבודה תל אביב

עבור צעירים רבים, במיוחד כאלה המתגוררים בתל אביב והסביבה, העבודה היא כל חייהם והם משקיעים שעות על גבי שעות בעבודה. כיוון שהם בתחילת הדרך, חשוב שישימו לב שהם מקבלים את מלוא הזכויות המגיעות להם. ישנם כאלה שפחות שמים לב לנושא הזכויות הסוציאליות למשל כי הדבר נראה להם רחוק מהם. בשנים האחרונות נעשה יישור קו בעניין כך שכל עובד חייב לקבל את הזכויות הסוציאליות כמו הפרשת המעסיק לפנסיה ולביטוח לאומי. עדיין, אם מעסיק לא מקפיד על משהו מאלה אל תוותרו. פנו אל עורך דין דיני עבודה תל אביב אשר ייצג אתכם.

עורך דין דיני עבודה תל אביב
קרדיט – freepik

עורך דין דיני עבודה תל אביב גם לתאונת עבודה

מעבר לייעוץ וייצוג בכל נושא הקשור להתנהלות לא תקינה של המעסיק, עורך דין דיני עבודה תל אביב הוא גם הכתובת לפנות אליה במקרה של תאונת עבודה. חשוב לדעת שתאונת עבודה אינה נחשבת רק פגיעה המתרחשת תוך כדי ביצוע העבודה. גם תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה, דבר הקורה לא מעט בתל אביב, במיוחד לרוכבי אופנוע או קורקינטים, תיחשב כתאונת עבודה. תביעה הקשורה לתאונת עבודה היא מורכבת ויכולה להתבצע מול מספר גורמים כמו המוסד לביטוח לאומי, כאשר הכרה במקרה כתאונת עבודה ייתן לכם גם דמי פגיעה. גורם נוסף אשר עורך הדין יוכל לסייע בתביעתו הוא חברת ביטוח שיש בה ביטוח אובדן כושר עבודה וכן מקום העבודה עצמו אם התאונה קרתה בעקבות התרשלות שלו.

לבחור את עורך הדין המומחה בתחום

בכל מצב בו אתם מחפשים עורך דין דיני עבודה תל אביב, חשוב  לעשות בדיקה לפני בחירת עורך הדין. כדאי לבחור עורך דין אשר דיני עבודה הם תחום ההתמחות העיקרי ואפילו הבלעדי שלו. כך תדעו שיש לו ניסיון רב בייצוג עובדים והוא בקיא בחוקים עד הסעיף הקטן ביותר. כדאי לוודא שיש  לו הצלחות במקרים הדומים למקרה שלכם. מעבר לניסיון וידע רב בתחום חשובה גם יכולת ניהול מו"מ של עורך הדין, זאת כדי לקבל את המגיע לכם מהמעסיק תוך הימנעות מהגעה למשפט, וכן חשובה התחושה האישית שלכם מול עורך הדין.

עו"ד חן דיין שלום מתמחה בדיני עבודה. היא מייצגת בהצלחה רבה הן עובדים מכל הענפים ובמגוון מצבים והן מעסיקים. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *