עורך דין דיני עבודה חיפה

כאשר עבודה היא מעניינת, וכשעובד מקבל שכר הולם, את כל הזכויות ותחושה שהוא חשוב ומוערך, הדבר מעלה את המוטיבציה ואת הבחירה להישאר באותו מקום במשך שנים. כאשר מעסיק אינו מקפיד על מתן מלוא הזכויות לעובדיו, הוא למעשה שם רגל לעצמו. עובד לא יהסס לעזוב את מקום העבודה אם הוא חש תסכול בשל תנאי עבודה לא נאותים או התנהלות לא תקינה בכל הקשור לשכר ולזכויות הסוציאליות. כמובן שעזיבת מקום העבודה בלבד אינה מומלצת במצב כזה. אם אתם גרים ועובדים באזור חיפה, התייעצו עם עורך דין דיני עבודה חיפה אשר יבדוק האם אכן המעסיק מתנהל בניגוד לחוק. אם כן, הוא יוכל לייצג אתכם, ולהביא לכך שתקבלו פיצוי מתאים.

עורך דין דיני עבודה חיפה
עורך דין דיני עבודה חיפה

עורך דין דיני עבודה חיפה למגוון רחב של מצבים

עורך דין דיני עבודה חיפה יעמוד לצידכם ויוכל לייעץ ולייצג אתכם בכל מצב בו התנהלות המעסיק או מקום העבודה בכלל אינה תקינה. כך למשל, אם ישנה דרישה מכם לעבודה שעות נוספות ללא תשלום התמורה המתאימה כפי שנקבע בחוק, זכותכם לדרוש את המגיע לכם ואף לאיים בתביעה. הלנת שכר ואי תשלום מלוא השכר המגיע לכם מדי חודש גם הם כמובן מהווים עילה לתביעה. כך גם פיטורים שנעשים שלא כחוק, למשל מסיבה כמו היריון או לאחר לידה, או ללא מתן התראה בכתב וקיום שימוע לפני פיטורים. כל אלה מצדיקים פניה לעורך דין ונקיטת צעדים כנגד המעסיק.

קבלת המגיע לכם- לא רק באמצעות משפט

עובדים רבים מהססים האם להיכנס לסאגה של תביעת המעסיק אשר נהג שלא על פי חוק. חשוב לדעת שלא כל מצב בו אתם פונים אל עורך דין דיני עבודה חיפה ובכלל מסתיים בהכרח במשפט ארוך ומסורבל. ישנם שלבים שיכולים לחסוך את ההגעה למשפט. עורך הדין יוכל תחילה לפנות למעסיק באופן לא רשמי ולדבר איתו. אם הדבר לא מביא לתוצאות הרצויות הוא ישלח כתב התראה לפני תביעה. מעסיקים רבים מתעוררים בשלב הזה ומעדיפים לנהל מו"מ מחוץ לבית המשפט. עורך הדין חייב להיות בעל ניסיון רב בניהול מו"מ כדי להצליח להביא לכך שתקבלו פיצוי הולם כבר  עם סיום המו"מ ושדברים לא יתגלגלו לבית המשפט.

עו"ד חן דיין שלום מתמחה בדיני עבודה. היא מייצגת עובדים רבים בהצלחה גם במצבים מורכבים ואף מייצגת מעסיקים. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *