עורך דין דיני עבודה בת ים

דיני עבודה נחשבים לתחום מורכב מאוד. יחסי הכוחות הלא שווים בין מעסיק לבין עובד הביאו במשך הזמן לחקיקת חוקים המגנים על העובד מפני ניצול והעסקתו בתנאים לא הולמים. ישראל הוקמה כמדינת רווחה אך עם הזמן אנו מתרחקים מאוד מתואר זה. אם בעבר עצם הוותק במקום העבודה נתן לעובד זכויות רבות והרבה מאוד כוח, במיוחד במגזר הציבורי, היום דברים אינם כך כמעט באף חברה או מוסד. לכן, היום עורך דין דיני עבודה בת ים או בכל מקום אחר עסוק הרבה יותר מאשר בעבר. השוק היום פרטי כמעט לחלוטין ולהתאגדויות עובדים אם ישנן יש הרבה פחות כוח. לכן,  כל עובד צריך לדאוג לעצמו ולפנות לעורך דין אם לדעתו המעסיק אינו נותן לו את מלוא הזכויות.

עורך דין דיני עבודה בת ים
קרדיט – freepik

עורך דין דיני עבודה בת ים- גם לעובדים זרים

כאמור,  כל עובד צריך להיות עם היד על דופק ולשים לב היטב שזכויותיו נשמרות. על אחת כמה וכמה כשמדובר על עובדים זרים. בעבר עובדים זרים היו שקופים ממש ולא ממש קיבלו זכויות. ההתנהלות מולם היתה נתונה לטוב ליבו של המעסיק. היום עובדים זרים מוגנים גם בחוק. מעסיק חייב לדאוג לרווחתם ולתת להם זכויות סוציאליות כמו ביטוח בריאות. גם בהתנהלות בעבודה ישנם כללים ברורים כמו מתן הפסקות ויום מנוחה בשבוע. במצב בו עובדים זרים חשים שהמעסיק לא מתנהל כפי שצריך, חשוב שלא יוותרו ויפנו אל עורך דין דיני עבודה בת ים או באזור עבודתם המתמחה בעובדים זרים.

לבחור את עורך הדין המתאים ביותר עבורכם

תחום דיני העבודה הוא רחב מאוד ועוסק במגוון נושאים. נושא חשוב שהמודעות אליו רק הולכת ועולה הוא כל נושא הטרדות מיניות, אפליה על רקע מגדרי או רקע אחר, אי מתן שוויון הזדמנויות ונושאים דומים. נושא אחר הוא מתן הזכויות הסוציאליות: הפרשת המעסיק לביטוח לאומי ולפנסיה. ישנו נושא פיטורים: כיצד יש לבצע את הפיטורים כך שהמהלך יחשב תקין ולא יפגע בזכויות העובד. לכן, כשאתם בוחרים עורך דין דיני עבודה בת ים, בחרו עורך דין המתמחה בדיני עבודה בכלל ובנושא הקשור למקרה שלכם בפרט.

עו"ד חן דיין שלום מתמחה בדיני עבודה ומתמקדת בתחום זה. היא מייצגת ומלווה את לקוחותיה במקצועיות רבה ותוך מתן יחס אישי לכל אחד. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *